Ulubieńcy listopada

21:12

 Jak mówił mój pierwszy post, blog będzie o modzie, kosmetykach itp.A więc przyszła dziś pora na post kosmetyczny.Zauważycie zapewne,że większość z nich będzie z Oriflame.Jestem konsultantką i bardzo polubiłam ich kosmetyki.Moja cera jest mieszana/tłusta, ciężko jest mi dobrać produkty do twarzy dość dobre,ale jak na dzisiejszą chwilę z produktów Oriflame jestem bardzo zadowolona.Opowiem wam co nieco na ich temat, więc jeśli chcecie coś zamówić a nie jesteście pewni to zapraszam do czytania.
Zacznę może od produktów, które nie są z Oriflame.


1. Mgiełka, odżywka i szampon firmy Jantar- stosuję ten zestaw już 2 tygodnie, a moje zadowolenie wciąż wzrasta.Miałam włosy skłonne do przetłuszczania ale też dość wolno rosnące, po tym zestawie wszystko się zmieniło.Widzę, że urosły w tak krótki okres, przestały się przetłuszczać ale też są uniesione i błyszczące. W 100% jest to mój ulubieniec.
Auchan-16zł (zestaw)
 

 2.Mgiełka firmy Avon- lubię ją ponieważ, mgiełki z tej serii w stylu balsamy w sprayu.Nawilża ale też i daje cudowny zapach.
Avon-ok.10zł
 
 3.Puder ryżowy firmy ecocera- jak już wiecie mam cerę mieszaną/tłustą, z tego powodu żaden podkład, fluid nie wytrzymywały na mojej buzi całego dnia. Po góra 5h zaczynałam się świecić i po dotknięciu twarzy całość zostawała na palcach.Do póki nie odkryłam pudru ryżowego, żyłam w przekonaniu, że muszę jakoś tak żyć.Po pierwszym wypróbowaniu, zakochałam się.Pierwszy raz odkąd pamiętam moja twarz była matowa od 7 rano do momentu zmycia makijażu.Polecam w 100%.
Hurtownia w Lublinie (dostępny również online)- 15zł


 4.Kredki do oczu firmy Lovely- nie ma co dużo tu mówić, doskonale utrzymują się.Jestem zadowolona.
Rossman- ok5/6zł 


 5. Tusze do rzęs (Oriflame,Eveline,Lovely, Astor)- każdy z nich odpowiada moim rzęsom,dobrze rozdzielają, podkręcają.
Oriflame, Astor-ok.30zł; Lovely,Eveline-ok.15zł 


6.Zalotka- każdy z nas raczej wie do czego służy, więc nie potrzebne jest tu rozpisywanie się
Pepco-ok.6zł



 7.Krem do stóp firmy Avon- dobrze nawilża,ma cudowny zapach.Stosowanie go dłuższy czas odbudowuje nasze suche stopy.
Avon-ok.8zł


8.Mleczko do demakijażu firmy oriflame- idealnie zmywa makijaż, dodatkowo nawilżając cerę.Godny polecenia.
Oriflame-ok.15zł


9.Żel do mycia tłustej cery firmy Oriflame- po umyciu rano twarzy nie wysusza nam cery, oczyszcza i przygotowuje do makijażu.
Oriflame-ok.10zł


 10.Tonik do twarzy firmy Orifleme- ta sama seria co żel powyżej opisany i świetnie się z nim uzupełnia.Moim zdaniem przemycie twarzy jest bardzo ważne, czy to przed nałożeniem kremu na twarz czy kremu i fluidu.Polecam.
Oriflame-ok.10zł


11.Krem na dzień i na noc firmy Oriflame- przed nałożeniem makijażu pamiętajmy aby posmarować twarz kremem, ja postawiłam właśnie na takie.Smarujmy twarz rano i wieczorem a z naszą cerą nigdy nie będzie problemów np.z wysuszeniem.Kremy nadają się i do tłustej i suchej cery, każdą nawilżą idealnie.Plusem jest to, że szybko się wchłaniają.
Oriflame-ok.30zł (jeden)


 12.Baza pod makijaż firmy Oriflame- przez bazę makijaż utrzymuje się dłużej, więc każda z nas powinna mieć taką w swojej kosmetyczce.Nie jest tłusta,po nałożeniu można od razu nakładać fluid, podkład, wchłania się w moment. 
Oriflame-ok.15zł


13. Fluid firmy Oriflame- doskonale matuje, utrzymuje się długo z pomocą pudru ryżowego.Nie wysusza cery.
Oriflame-ok.30zł

14.Korektor firmy Oriflame- ukrywa drobne niedoskonałości, ale też świetnie nadaje się jako rozświetlasz pod oczy.Do wykonania pełnego makijażu nadaje się idealnie.
Oriflame-ok.30zł



15.Złoty cień do powiek firmy Oriflame- jest to kremowy cień, a więc jest doskonały, nie sypie się, nie pozostawia pod okiem nie miłego widoku.Ładnie się komponuje do wieczorowego makijażu.
Oriflame-ok.30zł


16.Podkład firmy Revlon- idealnie kryje,nie wysusza,nadaje się do codziennego makijażu, jak i wieczorowego.Jedyną wadą jest to, że nie ma dozującej pompki.
 Hurtownia Lublin-ok.26zł


Bardzo chętnie dowiem się jakich wy macie ulubieńców.Czekam na komentarze.





















You Might Also Like

3 komentarze

  1. Sporo tego :0 Puder z ecocery muszę wypróbować, u mnie ulubieńcem listopada zdecydowanie był miętowy carmex :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam kiedyś całej serii jantara, niestety sprawdził się tylko szampon, odżywkę stosowałam jako wcierkę, po jej dłuższym stosowaniu pojawiało się więcej ''baby hair'', niestety na długości przesuszała moje włosy, mgiełka to samo.

    OdpowiedzUsuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)