Christmas time

13:51

Przygotowania do świąt trwają. Robimy ciasta, ciasteczka, pyszne jedzonko, sprzątamy, ale gdzieś w naszych myślach przewija się myśl jak się ubierzemy, jak pokażemy się rodzinie. Przyjeżdżają czasem i z daleka, widzimy się z nimi raz na jakiś czas, a więc chcemy wypaść jak najlepiej. Lubimy się wystroić, dlatego mam dla was dziś outfit pasujący na święta jak i dzień normalny, jeżeli lubimy chodzić w spódnicach. Może właśnie te zdjęcia pokierują was w świąteczną kreację.













Koszula- Diverse 
Spódnica- Diverse
Podkolanka-?
Płaszcz- House
Szal- Stradivarius 
Buty- Allegro

You Might Also Like

22 komentarze

  1. HEJ! :D Masz świetnego bloga, bardzo mi się spodobały Twoje zdjęcia i sposób w jaki piszesz. Będę tutaj czesto zaglądać i życze powodzenia z blogowaniem! Pozdrawiam :)
    Black&Blue - KLIK
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, świetne zakolanówki i szal <3
    Bardzo ładny blog i wpis ! Przejrzysty!
    Dziekuje za komentarz u mnie :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z całego zestawu najbardziej podoba mi się szary płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję i zapraszam do siebie: www.urodawgblondynki.blogspot.com :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo, też wpadł mi w oko ;)

      Usuń
  4. Fajny outfit. Ja akurat takich samych kolorów ubrań nie mam, ale inne zestawienie kolorystyczne na pewno będzie też okej :D

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno inny kolor się też sprawdzi, ja gustuję w bieli, szarości i czerni. To są moje kolory ;)

      Usuń
  5. Świetny szalik i płaszczyk <3
    Dzieki za komentarz u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam że masz naprawdę dobry gust. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty i zakolanówki brałabym bez zastanowienia, świetne!
    WESOŁYCH ŚWIĄT!
    http://kinganawieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. kurde nie widziałam tego płaszcza w Housie.Jest przepiękny<3
    Zapraszam na wielkie rozdanie http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam bardzo podobny szali, a te buciki są przepiękne!

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo śliczne zdjęcia. Zostaje z Tobą na dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny look :) Zapraszam do mnie :) http://missm26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)