Kosmetyczni ulubieńcy grudnia

10:37

To już ostatni raz kiedy piszę do was w 2015 roku, a więc przyszła pora na życzenia noworoczne jak i również podsumowanie kosmetyczne grudnia.
Chciałabym życzyć wam udanego Sylwestra, szampańskiej zabawy, jeszcze lepszego roku niż obecny, szczęścia w planach życiowych, sukcesów, osiągania celi, powodzenia w pracy/szkole, zdrowia, ukochanej osoby u swego boku i wszystkiego czego sobie zamarzycie i zażyczycie. Aby mój blog zagościł w waszych obserwowanych, a zobaczycie, że tu też nastąpią zmiany noworoczne ;)
Przejdźmy już do ulubieńców.


1. Perfumy Miss Giordani- idealny zapach do codziennego użytku, utrzymuje się dość długo. Kupione w Oriflame za ok.80zł 



2.Sylikonowa 'myjka' do twarzy- przydatna do mycia buzi rano i wieczorem. Rano dokładnie masuje czasem nie wyspaną twarz, zaś wieczorem usuwa resztki makijażu. Kupione w Rossman za ok.8zł 



3.Antycellulitowy balsam- każdy, no może większość z nas ma problem z cellulitem. Ten balsam daje nam uczucie lekkiego zimna w miejscach, które posmarujemy. Po kilku dniach stosowania widać niewielkie efekty, ale poczekajmy. Kupiony w Rossman za ok 15zł 

 

4.Szampon z czarnej rzepy do włosów- polecam go dla osób, które tak jak ja mają problem z przetłuszczaniem się włosów, ma niemiły zapach ale dodatek w nim odżywki pozwala lekko zwalczyć zapach rzepy po spłukaniu szamponu. Kupiony w Rossman za ok.8zl

 

5.Mascara i kredka do oczu Mayballine- sylikonowa szczoteczka idealnie rozczesuje rzęsy nie sklejając ich, kredka utrzymuj się na oku dość długo i pozostawia bardzo mocny odcień czerni. Można dostać jeszcze taki zestaw w Rossman za ok.20-25zł


6.Zestaw do brwi z Oriflame- dobrze uzupełnia brwi, utrzymuje się cały dzień i nadaje się do brwi, o każdym odcieniu. Kupione w Oriflame za ok. 20zł.

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Ooo nie wiedziałam o tej szczoteczce do mycia twarzy, chętnie także ją kupię!

    Pozdrawiam, W. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://blogoczaminastolatki.blogspot.com/ Świetni ulubieńcy :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią zakupię sobie tę szczotkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię szampon z rzepą - faktycznie przynosi fajne efekty

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą sylikonową myjkę i naprawdę jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. kupiłam sobie podobną szczoteczkę do mycia twarzy na Ali..., ale jeszcze jej nie testowałam
    a po jednym użyciu tego serum antycellulitowego myślałam, że się wścieknę z zimna, więc musi poczekać do lata ;)

    OdpowiedzUsuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)