Nails

04:12

Post nieco omijający tematykę bloga, ale cóż zdecydowałam się napisać. W małym skrócie opowiem wam moją historię związaną z paznokciami hybrydowymi i żelowymi. A więc, moje pierwsze kroki 'stawiałam' na sztucznym palcu, który dała mi moja bratowa <<klik>>. Zawsze ciekawiło mnie to jak ona to robi, jak jej się to udaje. Około rok temu odważyłam się kupić: lampę, lakiery hybrydowe, żel i różne tego typu rzeczy. Spróbowałam na mamie, nie ukrywam wyszło nie za pięknie ale trzymały się ok.3 tygodnie. Z miesiąca na miesiąc udawały mi się coraz lepsze, a dziś mogę powiedzieć, że są już ładne i wytrzymałe. Zaczęłam to bardzo lubić, mogę siedzieć godzinami nam paznokciami i je piłować, malować, ozdabiać.
Jeśli macie pytania związane z samodzielną nauką a może z lekką pomocą to zapraszam, pytajcie.

e-mail- m.nieczyporowska@vp.pl
fanpage na fb- <<klik>>
fanpage na fb bratowej- <<klik>>
instagram- paznokcie_mn
























You Might Also Like

27 komentarze

  1. Bardzo ładne ;)

    http://miaay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny kształt paznokci!
    Ja sama dopiero zaczynam przygodę z hybrydami i sądzę, że jeszcze długo droga przede mną.

    nathvalie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ćwicz talent ,ćwicz :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie paznokcie.
    http://berry-lifestyle.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne. Bardzo mi się podobają najbardziej te koloru pudrowego różu :)
    Obserwuje karlyss-karlyss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają.
    www.zimoweautografy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne!
    Zapraszam do mnie na rozdanie http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super paznokietki. Najlepsze z czerwonym:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej , też uwielbiam mieć piękne długie pomalowane paznokcie <3 śliczne są a zwłaszcza migdałki różowe i białe cudo <3 zaobserowalam , zostaje z tb na dłużej ;)
    Zapraszam również do siebie
    http://blackwomanx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wow sama robiłaś sobie takie paznokcie? No to gratuluję wyglądają obłędnie pięknie jak na samouka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej :) Świetny post, bardzo lubię Twojego bloga i dosyć często na niego wpadam :D Pozdrawiam i życzę sukcesów w blogowaniu! :D
    Zapraszam również do mnie, gdzie czeka na Was nowy post :)
    Black&Blue - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne paznokcie- pełen profesjonalizm! Z jakiej firmy kupiłaś produkty? Jestem ciekawa zwłaszcza złotego koloru.

    OdpowiedzUsuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)