Podróż-ottd

11:25


Dziś mam dla was post o tematyce modowej, coraz częściej zobaczycie tu takie.Stawiam na właśnie taką tematykę, bo czuje, ze to coś co chcę robić. A dlaczego podróż? Ponieważ moja stylizacja jest wygodna, mniej modna ale idealna na podróż. Zapraszam do komentowania i obserwowania, a niedługo dowiecie się malutkich nowości, które zagoszczą na blogu.









Płaszczyk- House
Szal- Stradivarius
Bluzka- H&M
Spodnie- Terranova
Buty- Allegro 
Zegarek- ?

Fotograf- <<klik>>

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Oglądać tak śliczną dziewczynę z Lublinie to bajka ;) Więcej !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia i bardzo ładny outfit ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! http://weronikabloguje.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja,podoba mi się :)

    pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com x

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne buty! W ogóle bardzo ładnie wyglądasz xx

    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2015/12/dear-me-one-day-ill-make-you-proud.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Obserwuję ;) Miłego dnia życzę.
    http://porcelanowycukier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz ładne włosy.. i nogi też super ;-)
    Ps. Nie było Ci zimno jak zdjęłaś płaszczyk?

    Moje drugie ja to: www.AniaGotuje.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dziękuje bardzo ;)
      Było.. ale co się nie robi dla dobrych zdjęć ;)
      Na pewno zajrzę ;)

      Usuń
  7. ooo moje miasto :D
    bardzo fajny outfit!
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, fajne miasto ;)
      Dziękuję i na pewno zajrzę

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia i buty !!! + ciekawa stylizacja . Pozdrawiam :) http://kamilalipska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! :D Bardzo spodobał mi sie Twój blog - masz fajne zdjęcia i podoba mi sie sposób, w który piszesz. Na pewno będę zaglądać częściej i życzę sukcesów w blogowaniu :) Pozdrawiam i zapraszam na Black&Blue - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heej! Dziękuję bardzo, bardzo motywujący komentarz ;*

      Usuń
  10. Świetna stylizacja :) Boski szal :)

    OdpowiedzUsuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)