Sportowo

14:17

Postawiłam dziś na sportową stylizację. Dlaczego? Ponieważ taka stylizacja też jest tu potrzebna, przede wszystkim aby nakłonić kogoś do sportu, a może do sportowych stylizacji. Nie będę tu na siłę kogoś zmuszać, bo ja sama nie mam ze sportem dużej styczności ale w takim okresie jaki mamy teraz powinniśmy starać ruszać się więcej. Niebawem święta, dużo pyszności, więc przygotujmy się by móc sobie pozwolić na trochę więcej kalorii.
Mamy czas jesienno-zimowy, w większości Polski śniegu nie ma, a więc możemy wyciągnąć ciepły dres, adidasy i ruszyć na szybki spacer lub bieg. Nie musimy dążyć od razu do mniejszej wagi, ale do tego by czuć się lepiej, lepsze samopoczucie to lepsi my. Nie każdy lubi jeść przez cały rok zielone sałatki i różne inne zdrowe jedzonka ale każdy potrafi pójść na spacer, który pomoże nas oderwać od komputera i codziennej rutyny.












T-shirt - H&M
Bluza - H&M
Dresy - Adidas
Buty - ZX Flux 
Czapka - by ciocia

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Świetna stylizacja!
    porcelanowycukier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty :)
    www.phootoandstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie sportowe stylizacje a tobie jak najbardziej pasuje !
    zaobserwowałam <3 zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)