Nails #2

08:28

Jeden post typowo o paznokciach już jest, niby nic o modzie, a jednak. Paznokcie są częścią naszej stylizacji, zadbana dłoń świadczy też o nas samych ale też dodaje uroku naszemu outfit'owi . Postanowiłam więc, że raz na jakiś czas będę dodawać posty waz z zamieszczonymi paznokciami, które sama wykonałam znajomym. Dla jednych być może będzie to krok do tego aby nauczyć się robić takie 'cuda', a dla innych wzór jaki mogą sobie zrobić u kosmetyczki. Jeżeli macie jakieś pytania w związku z paznokciami to serdecznie zapraszam, odpowiem na każde.

Fanpage na Facebook'u - <<klik>>
Instagram - paznokcie_mn















You Might Also Like

15 komentarze

  1. Ile wzorów! ja niestety nie mam ręki do tego i chodzę do kosmetyczki. Będę zaglądać to może się czegoś nauczę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne pazurki i świetny blog zapraszam do mnie :D http://weibprinzessin.blogspot.com/2016/01/woda-z-owocami.html

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę, pierwsza zmiana radykalna! Ja nie mam siły do paznokci i jedyne co z nimi robię to pielęgnuję za pomocą odżywki :D

    ---

    Nie masz pomysłu na prezent? Chcesz upamiętnić ważny dzień? Potrzebujesz opaski na zbliżający się koncert? Pragniesz ukazać swoją miłość do danego zespołu? Lepiej trafić nie mogłeś! Daj znać na blogu, odezwij się do mnie w wiadomości prywatnej, na pewno nie pożałujesz!

    http://hint-of-relief.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne paznokietki wykonałaś ;) Szczególnie podoba mi się to zdobienie z pawimi piórkami ;) Też robię hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam pytanie, przedłużaż pazurki żelem, akrulem czy może Hard Semilac? Pierwsze zdjęcie robi efekt wow, stąd też moje pytanie :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedłużam żelem, jak i przez tipsy ;)
      Akurat zdjęcie pierwsze było wykonane przez przedłużenie tipsem ;)

      Usuń
  6. Bardzo ładnie wykonane paznokcie, podziwiam za cierpliwość, której mi brak do takich rzeczy :D

    http://aleksandrarw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)