Daria Mikołajewska

13:50



Jak mówi tytuł, dziś nic o mnie, nic o modzie, paznokciach. A więc kim jest Daria?
Zapewne większość z was zauważyła, że wygląd bloga wykonała właśnie ona. A dlaczego o tym pisze? Po co? A więc, Daria jest osobą, która potrafi wykonać design mojego bloga tak, że ja będę zachwycona nim przez cały czas, zawsze jest taki minimalistyczny, staranny, dokładnie taki jaki bym chciała (zawsze polegam na niej, robi wygląd taki jaki ona widzi, jaki chce), oglądając jej 'wysiłek' nie mam pomysłu jak jej podziękować. Dlatego dziś post o niej, chcę w zamian za tak śliczny design zaprosić was na jej blog, do czytania, oglądania zdjęć, obserwowania, komentowania, do wszystkiego co można robić na jej blogu. Bądźcie u niej tak samo, jak jesteście u mnie, ta dziewczyna na prawdę na to zasługuje.
Jej blog jest blogiem modowym, życiowym. Pisze ciekawie jak i zarówno ma ładnie i starannie zrobione zdjęcia zrobione zdjęcia.
Podziwiajcie i oceniajcie wysiłek Darii ;*
Blog Darii - <<klik>>






Najważniejsze jest prowadzenie bloga z pasją, nie dla sławy, pieniędzy czy ubrań, kosmetyków. Bloga powinniśmy prowadzić bezinteresownie. Pomagać sobie wzajemnie (tak jak Daria pomaga mi), doradzać i wspierać. Mam nadzieję, że wasze blogi są prowadzone dla przyjemności i rozrywki.


You Might Also Like

12 komentarze

  1. Pozdrów Darię i powodzenia w dalszej współpracy. Podoba mi się ostatnie zdjęcie, dziewczyna ma piękny kolor twarzy w połączeniu z krwistą czerwienią ust.

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz zagladam na bloga Darii ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie masz piękny, estetyczny wygląd bloga :)
    Minimalizm świetnie się sprawdza.
    foto-by-sara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis ❤
    Zapraszam do siebie!
    marthabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejuuu jakie śliczne zdjątka :O

    http://talli-blog.blogspot.com/2016/02/jeans-ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  6. jestes bardzo sliczna osobą :) zaobserwowałam i z miłą chęcia bede zagladac tu czesciej <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomaganie sobie jest rzadkością :)

    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)