Ferie w zdjęciach | Wrocław,Bolesławiec, Świeradów Zdrój

09:34

Postanowiłam dodać na bloga fotorelację z mojego tygodniowego wypadu w województwo dolnośląskie. Spędziłam tam tydzień, z którego jestem zadowolona, jednak pojechałam tam z myślą, że nie zastanę śniegu. A jednak zaraz po przekroczeniu znaku Świeradów Zdrój zobaczyłam śnieg, który zaczął później jeszcze bardziej padać. Zostawiam was ze zdjęciami i czekam na komentarze.































































You Might Also Like

8 komentarze

  1. Bardzo ładne zdjęcia!
    Zapraszam na nowy post Photographyislikedrug.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia!
    Zapraszam na nowy post Photographyislikedrug.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ,że był śnieg zawsze jakaś odmiana.Zdjęcia super zwłaszcza kamienic w dzień i w nocy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zwłaszcza w ferie ;)
      Na żywo jest to jeszcze lepszy widok ;)

      Usuń
  4. Fajna foto relacja, szkoda, że nie ma informacji gdzie konkretne zdjęcia zostały zrobione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, nie pomyślałam o tym. Dziękuję ;)

      Usuń
  5. Bolesławiec piekne miasto! pozdrawiam :D

    allegiant997.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)