Firmy sponsorujące Drugie Spotaknie Blogerek w Lublinie | Revitalash, Mamamio, Rimmel, Sayen, Dermaglin, Brabijou, I.M.P.A, Pilomax

12:25

Wspominałam w poprzednim poście (jeżeli jeszcze nie czytaliście to zapraszam - link do postu), że notka na temat sponsorów też się pojawi u mnie na blogu, a więc o to i ona. Przedstawię wam firmy, które wspomogły nas wsparciem jak i prezentami (upominkami) dla każdej blogerki. Recenzje tych produktów pewnie pojawią się za jakiś czas, ponieważ od kilku dni staram się próbować, testować nowe nabytki.

  • Zacznijmy od firmy DERMAGLIN. Zajmują się wydobyciem i przetwarzaniem zielonej glinki kambryjskiej do celów wykorzystania jej w maseczkach dla kobiet jak i mężczyzn. Firma podarowała nam trzy maseczki do twarzy (maseczka peeling-odświeżająca, maseczka kleopatra i maseczka regenerująca), jedną maseczkę do stóp (do stóp ze skłonnością do pocenia) i BIO maseczkę do skóry głowy (głęboko oczyszcza, normalizuje pracę gruczołów łojotokowych i regeneruje, odżywia cebulki włosowe). To nie będzie mój pierwszy raz kiedy będę testować maseczki z Dermaglin, już jakiś czas temu je testowałam, w prawdzie inne ale już mogę założyć, że te tak samo przypadną mi do gustu. Najbardziej ciekawi mnie BIO maseczka do skóry głowy, ponieważ mam problemy z przetłuszczaniem się skóry głowy jak i włosów, więc ciekawi mnie czy jest skuteczna. Niebawem przetestuję i opiszę. Zapraszam na stronę - http://pl.dermaglin.pl/.



  • Firma SAYEN. Zajmuje się stworzeniem kosmetyków dla każdego rodzaju cery, aby każda z nas mogła w domowym zaciszu poczuć się jak na zabiegu w salonie kosmetycznym.Produkty przygotowano na bazie składników aktywnych i surowców, które zostały przetestowane dermatologicznie. Przysłano nam zestaw normalizujący który zawiera peeling, maseczkę i krem normalizujący. Tubki z każdym produktem zapakowane na jeden raz co daje duży plus, odmierzona bardzo dobra ilość na jednorazowe użycie. Dodane również do zestawu czepki, które chronią włosy przed zabrudzeniem produktem. Jeden zabieg już wykonałam, czekają mnie jeszcze dwa i zrecenzuje produkt na blogu. Dostałyśmy dodatkowo 3 próbki kremów i długopis w kształcie tubki kremu. Zapraszam na ich stronę internetową http://www.sayen.co/FacebookaInstagrama (SAYEN_COMPNY).



  •  Firma RIMMEL. Szeroka oferta odzwierciedla klimat Londynu w formie coraz nowszych odcieni, produktów, opakowań i kampanii reklamowych. Kosmetyki Rimmel, choć innowacyjne i wyznaczające trendy, pozostają proste w użyciu, uniwersalne i przystępne. Zachęcają do eksperymentowania z makijażem. Od firmy Rimmel dostałyśmy podkład i mascarę. Zaopatrzyli nas w to, co każda kobieta powinna mieć w swojej kosmetyczce. Zapraszam na ich stronę http://pl.rimmellondon.com/ oraz Instagrama.



  • Firma REVITALASH. Zapewne większość z was zna tę firmę, ale nie każdy zna jej historię. ''Wszystko zaczęło się pewnego dnia, kiedy mąż postanowił ofiarować swojej żonie wyjątkowy prezent… Wynalazcą receptury Revitalash jest Doktor Michał Brinkenhoff. Był to specjalny prezent dla jego żony Gayle, która zachorowała na raka piersi. Agresywna chemioterapia uszkodziła jej piękne rzęsy, które stały się rzadkie i kruche.Intensywne poszukiwania naukowe doktora Brinkenhoffa i zespołu utalentowanych chemików i kosmetologów, doprowadziły do opracowania takiej receptury produktu, dzięki której rzęsy Gayle po okresie pięciu tygodni zastosowania, stały się witalne i piękne.Wkrótce przyjaciele i rodzina chcieli poznać sekret pięknych rzęs Gayle, która już wiedziała, że idealną nazwą dla cudownej odżywki do rzęs, która nadała jej rzęsom pełną witalności będzie REVITALASH. Idea produktu narodziła się z miłości męża do żony, który chciał pomóc żonie w powrocie do zdrowia. Dziś produkt jest dostępny dla wszystkich kobiet, które chcą mieć piękne rzęsy. Gayle i Michał Brinkenhoff przeznaczają część dochodu ze sprzedaży Revitalash na badania dotyczące raka piersi oraz inicjatywy edukacyjne z tym związane.''

     ”Często czujemy się bezradni, gdy ktoś, kogo kochamy cierpi. Jestem bardzo szczęśliwy, że mogłem pomóc mojej żonie w powrocie do zdrowia. Patrzyłem jak cieszy się ze swoich pięknie wyglądających rzęs i nabiera sił do walki z chorobą.” 
    Dr Michał Brinkenhoff
I oto takim sposobem i my możemy cieszyć się pięknymi i zdrowymi rzęsami. Firma podarowała nam herbatki, notatnik i długopis. Zapraszam na ich stronę http://revitalash.com.pl/ oraz FACEBOOKA.



  • Firma MAMAMIO. Produkuje produkty dla mam, które po ciąży mają niechciane zmiany na skórze typu rozstępy, rozciągnięta skóra. Nie jestem mamą ale dostałam taki olejek, który ujędrnia ciało. Zapraszam na ich stronę https://mamamio.com.pl/ oraz FACEBOOKA.


  • Firma BRABIJOU. Brabijou to więcej niż biżuteria i więcej niż bielizna to kwintesencja kobiecości. Brabijou daje Ci możliwość za pomocą małych detali na zmianę stylizacji. Podarowała nam ramiączka do biustonosza, które nadają naszemu dekoltowi pięknego uroku. Ja osobiście wybrałam sobie ramiączka, do których mogę dokupić zawieszki by jeszcze bardziej nadać im uroku. Zapraszam na ich stronę https://www.szyfoniera.com/pl/c/Brabijou/44 ,FACEBOOKA oraz INSTAGRAMA 






  • Firma I.M.P.A (pumice). Zajmuje się produkcją pumeksów, jest jedną z liderujących firm na rynku światowym. Dzięki doskonałej jakości produktów, elastycznej obsłudze i indywidualnym podejściu do klienta ich produkty cieszą się popularnością i zaufaniem w ponad 35 krajach świata. Jakość pumeksów wynika z ponad 35-letniego doświadczenia oraz ze starannego procesu badań i rozwoju produktów. Podarowali nam 10 pumeksów, różnego rodzaju oraz proszek do peelingu. Zapraszam na ich stronę http://www.pumice.pl/index2.php?lang=pl.



  • Firma . Każdy produkt nie tylko regeneruje włosy, ale równie skutecznie odżywia skórę głowy i pobudza mieszki włosowe. Przedstawia to symbol umieszczany na etykietach produktów: Wax 3 Way action. Już po pierwszym użyciu widać efekt, ale więcej o tym za jakiś czas. Dostałyśmy zestawy dobrane do koloru naszych włosów i skóry głowy. W moim zestawie jest szampon głęboko oczyszczający i maska regenerująca do włosów farbowanych na kolory ciemne i do skóry głowy. Zapraszam na ich stronę http://pilomax.pl/FACEBOOKA oraz INSTAGRAMA 






Chcę podziękować wszystkim firmom, które wspomogły nas w spotkaniu upominkami, każda z blogerek była, jest zadowolona z każdego drobiazgu. Najbardziej chciałabym podziękować Pani Agnieszce z salonu OLWIN, która najbardziej wspomogła spotkanie darmowymi zabiegami, zachęcającymi chodzenie do kosmetyczek.
Dziękuję koleżankom blogerkom za przyjście i udział w spotkaniu, za mile spędzony czas w gronie blogujących. I miłego testowania nowych nabyków.

1.Justyna Nieczyporowska - www.mamaolenki.com
2.Angelika Pikor - www.zafrikooo.blogspot.com 
4.Marcelina Adamska - www.mamikpisze.pl 
5.Anna Tikhonenko-Kędziak - www.kolorowy-kraj.blogspot.com


Dajcie znać, o czym w pierwszej kolejności chcielibyście przeczytać. 





 


You Might Also Like

17 komentarze

  1. Ale wspaniałości! Oby dobrze służyły :)
    Zazdroszczę takich spotkań, możliwości poznania koleżanek blogerek i mam nadzieję, że jak będę w Polsce to również załapię się na jakieś spotkanie.
    Nie znam blogów, które podałaś, więc lecę je "poznać".
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko będziesz w Polsce to leć na jakieś spotkanie, na prawdę warto. Leć, leć poznawać ;)

      Usuń
  2. To bardzo miłe ze stron tych firm, że dołączyły się do wydarzenia i postanowiły je wesprzeć :) Wygląda na to, że spotkania blogerek są naprawdę godne uwagi, warto bliżej zainteresować się tematem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to bardzo miłe ;)
      Oj warto warto, ciekawa przygoda ;)

      Usuń
  3. Super post zdjęcia ładne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczki na twarz i włosy to ja lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No no ja oczywiście jestem zainteresowana WAXem! Dawniej miałam WAX do włosów blond, niestety tylko taki udało mi się dorwać ;)
    Zapraszam do siebie, włosowo ;) www.bellalicious.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam już kilka razy i jestem już zadowolona! Więc mogę polecić ;]

      Usuń
  6. Podziel się tymi ramiączkami :D!
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Zapraszam do obserwacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe niestety nie da się nimi podzielić ;)
      Ja już Cię obserwuje ;)

      Usuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)