Jak rozweselić czarny strój, który tak bardzo lubimy? | Mała czerwona torebka

09:58

 


Dziś troszkę odmienne zestawienie niż w poprzednim poście. Co zrobić by ta nasza ulubiona czerń nie była nudna? Dodajmy element, który będzie wyróżniał nas już z daleka. Ja postawiłam na małą czerwoną torebkę, która moim zdaniem najlepiej pasuje właśnie do takiego zestawienia. Osobiście uwielbiam kolor czarny, w którym mogłabym chodzić nawet codziennie - ale zaraz zaraz, chyba nie chcę wyglądać ciągle tak samo, prawda? Więc zadaniem moim, waszym jest ożywienie stylizacji małym drobiazgiem, aby ją rozweselić.
W tym wiosennym sezonie modne będą, a zarazem już są, krótkie kurtki, które wyglądają przepięknie do każdej stylizacji i nadają jej elegancji.



  















































fot. Justyna

Zapraszam na instagrama (MONIKA_BLOGUJE)!

Kurtka - H&M | Koszula - H&M  | Spodnie - H&M | Buty - Allegro | Torebka - Tally Weijl

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Jeśli jeszcze raz ktoś mi powie, że czerń jest nudna od razu odeślę go do Twojego zestawu- to wlasnie dzięki temu, że ta czerń różni się odcieniami i fakturami jest mega stylowo - super całość :)

    bardzo podoba mi się postawienie na jeden wyraźny akcent kolorystyczny ! :)

    i super kurtała <3

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze powiedziane! To właśnie takie elementy dają wyraźny akcent ;)
      Pozdrawiam ;*

      Usuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)