Pastelowe kolory coraz częściej inspiracją na blogu | Propozycja zestawu na co dzień

15:13


Hej! Chwilowy zastój na blogu spowodowany był brakiem czasu i brakiem możliwości zrobienia stylizacji i częściowo tym, że nie widziałam się z moim fotografem . Po małym zastanowieniu stwierdziłam, że jeżeli nie będę miała dla was przygotowanej stylizacji opowiem wam troszkę o pielęgnacji włosów, aby były ładne podczas zdjęć i o makijażu, który fotografujemy razem ze stylizacją. Zaś kolejnym etapem mogą być paznokcie, o których posty już tu były. Czekajcie, może niedługo nowości.

 Po dłuższej nieobecności mam dla was propozycję zestawu na zbliżającą się dużymi krokami wiosnę, połączenie koloru pastelowego z dość mocnym różem i czernią tworzy całkiem dobry outfit. Przełamaniem różu pastelowego z malinowym są czarne dodatki w postaci torebki i butów z małymi drobiazgami (zegarek, kolczyki, naszyjnik). Jeszcze jednym małym dodatkiem, który współgra ze stylizacją są okulary. Klasyczny zestaw, który nadaje się na co dzień.




 
 























fot. Justyna

Spodnie - VeroModa | Bluzka - Marisa | Kurtka - Gina Benotti | Buty - Emu | Torba - ? | Okulary - Oriflame | Zegarek - Allegro 


Zapraszam na instagrama (Monika_bloguje), na którym informuje o tym co dzieje się na blogu.

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Ja w sumie tak średnio przepadam za pastelami i jakoś nigdy za nimi nie szalałam :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę ciemne kolory, ale powoli zaczynam zakochiwać się w pastelach ;*

      Usuń
  2. Zakochałam się w tej torbie *-*
    Świetny post, i powiem szczerze że zazdroszczę urody :3
    Zapraszam do mnie: http://czytelniczykacikkociary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie mają cudny kolor. Choć chyba nie zestawiłabym ich z tak jaśniutkim różem bo czułabym się jak landrynka :) Ale jak widać niektórzy dobrze czują się w takich lookach. u mnie na blogu znajdziesz czapę do tej stylizacji :) Zapraszam do mnie www.literattka.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem każdy kolor różu ze sobą współgra, ale dziękuję za przekazanie swojego zdania ;)

      Usuń
  4. Spokojnie, u mnie też różnie bywalo z tą systematycznością w dodawaniu postów- bo wiadomo, są w życiu rzeczy ważne i ważniejsze....

    Ciesze się, że pomimo ponurej pogody, Ty zdecydowalas się jeszcze na tak wyraźne i zdecydowane kolory, których niestety powoli zaczyna brakować na ulicach- na większości blogow, szaro, buro i ponuro grrrrr

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nie przekombinowane, jak to bywa na większości blogów- te dziewczyna powinny brać z Ciebie przykład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, z tą dokładnością różnie bywa.
      Decyduję się raczej na to, aby dla blogu było też trochę kolorów ;)
      Dziękuję, za tak szczery komentarz ;*

      Usuń
    2. ja kolory uwielbiam- szczegolnie zimą, by choć trochę ożywiać te szaro-bure dni, więc jestem na mega tak ! :)

      Usuń
    3. Zimą nawet powinno się tak ubierać. Aż robi się weselej patrząc na takie ubrania ;)

      Usuń
  5. bardzo ładny zestaw :)
    śliczną masz fryzurkę i makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie ! :) Mam podobne spodnie :) Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :)
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kolorystyka :) - szczególnie na obecną pogodę :(

    OdpowiedzUsuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)