Czarna kurtka bomber w połączeniu z adidasami | Look of the day

11:42


Cześć! Widzicie co się dzieje za oknem? Mamy 100% wiosnę, a nawet czuje się jakby właśnie teraz zaczynało się lato. Temperatura sięga prawie 26 stopni, więc najwyższa pora ubrać coś lekkiego, ja założyłam kurtkę, ponieważ był lekki wiatr. Ale w połączeniu postawiłam na zwykły t-shirt z jasnymi jeansami i do tego adidasy. Bomber jacket idealnie łączy wszystko w całość.
Lubimy czuć się swobodnie w tym w czym chodzimy więc zakładamy adidasy, one zaś w połączeniu tej kurtki dają nam równowagę stylu i luzu. Pokazuję wam jak łatwo i prosto połączyć 'coś z czymś' aby powstał wygodny i stylowy look. Ktoś może zarzucić: 'Ale jak to taka kurta i adidasy?' Otóż tak, jestem zdania, że to wcale nie jest złem aby ubrać się w tym stylu. Kurtka, która z pozoru jest elegancka, wcale taka nie jest. Jest 'elastyczna' względem ubioru. Wiadomo nie założymy jej do szpilek i jeansów, ponieważ będzie za ciężko. Jeżeli decydujemy się już na szpilki czy takiego typu obuwie, nie nakładajmy kurtek, bo zapewne na dworze jest już ciepło. Zostawiam was z takim outfitem, a wy powiedzcie mi co sądzicie na taki rodzaj stylizacji.

Chciałabym was też zaprosić na stronę MERG, gdzie macie ogromny wybór butów na każdą okazję jak i torebek. Znajdziecie tam też fajne zniżki. Aktualnie jest 10zł, a buty są tanie, więc nie ma na co czekać. Polecam!

























fot. Paulina

T-shirt - Bonprix | Spodnie - River Island | Kurtka - H&M | Buty - Adidas ZX Flux 

Strona - MERG

You Might Also Like

20 komentarze

  1. U mnie dzisiaj za fajnie nie było, bo troche pokropiło, ale tak jak piesz w takie cieplejsze dni lepiej ubrac sie w coś wygodnego i cienkiego! Co do stylizacji pobobają mi sie spodnie i ta ròżowa bluzeczka! A sklep merg znam, sama biorę udział w programie partnerskim. :* Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep Merg jest bardzo fajny ;)
      Dziękuję za komentarz ;*

      Usuń
  2. Bardzo ładna stylizacja. U mnie też ładnie słoneczko świeci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ładnie świeciło a pogoda się zepsuła ;c

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia , post również ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogoda niestety znowu się zepsuła :( Śliczna stylizacja!
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie pogoda sie troszeczkę popsuła :/
    Bardzo ładna stylizacja , okulary sa mega ! :)

    Zapraszam : http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo słyszałam na temat tego typu kurtek są podobno must have tej wiosny ;P
    Świetne zdjęcia ;D
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie wiosny juz nie ma , aktualnie panują burze... Sama mam swoją bomberke i uwielbiam ja :) bardzo dużo zdjec! Obserwuje:)
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne są ;)
      Dziękuję ja również obserwuje ;]

      Usuń
  8. Kolejny bardzo fajny post. Świetne zdjęcia :*
    Uwielbiam takie inspirujące i kreatywne posty.
    Takich blogów powinno być zdecydowanie więcej <3
    Czekam na kolejny wpis.

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kylie Jenner Lip Kit
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. A u mnie pogoda w kratkę... ale liczę na to, że wyjdzie piękne słoneczko!

    xaniell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)