Koszula w panterkę z jeansami | Spring look

16:30


Heej! W dzisiejszej stylizacji postawiłam na dodatek panterki, który wygląda kobieco. Najważniejsze, aby nie przesadzić i czuć się dobrze. Koszulę jako nasz dzisiejszy modny akcent możemy zestawić ze swoimi ulubionymi jeansami (najlepiej coś w typie tych na zdjęciu). Możemy również dodać torebkę, najlepiej małą, czarną, która będzie idealnie zgrywała się z butami. Ja postanowiłam pozostawić stylizację bez torebki, która mimo tego wygląda elegancko. Zwiewna koszula jest idealna na wiosenne dni, w których lubimy ubierać się luźno.
Poszukuję wyzwań co do postów na blogu, może jakieś propozycje stylizacyjne? A może jeden dodatek, który będzie idealnie pasował do luźnego i eleganckiego look'u? Czekam na podpowiedzi!












Koszula - Vero Moda | Spodnie - H&M | Buty - Allegro

 Zapraszam jeszcze na stronkę <<MERG>>

You Might Also Like

14 komentarze

  1. PASUJĘ DO CB KOSZULA ! MAM PRAWIE IDENTYCZNE BUTY .
    ZAPRASZAM NA NOWY POST
    http://photographyislikedrug.blogspot.com/2016/04/young-stars-show-bydgoszcz_13.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały strój jest piękny, ale najfajniejsze są buty :) <3

    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja *.*
    Pozdrawiam!
    http://jestemtwoimbratem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja generalnie za panterką nie przepadam, ale to pewnie dlatego, że zazwyczaj widzialam kiczowate i infantylne- w większości przypadkow polaczone z różem grrrr ale Ty okiełznałaś tą panterkę fantastycznie- nie przekombinowalaś, a to najważniejsze ! :)

    super wyglądasz ! :)

    udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie! Połączenie panterki z różem to masakra.. Dziękuję za szczery komentarz ;*

      Usuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)