Nails #3

10:13

Przyznaję się... zapomniałam o postach dotyczących paznokci. Ale właśnie sobie przypominam i będzie to trzeci post z serii o paznokciach. Hmm... Co tu się rozpisywać, mniej więcej każdy wie jak zaczęła się moja historia związana z hybrydami, żelami (nails, nails #2). A więc ne pozostaje mi nic innego jak pokazanie trochę zdjęć. Postaram się zrobić 'krok po kroku' jak ja robię paznokcie, może kogoś zainteresuje taki wpis. Pewnie zauważyliście, że w większości królują pastele. Te kolory zagościły chyba u każdego w sercach. Zostawiam wam linki do fanpage i instagrama. Jeżeli macie jakieś pytania to pytajcie!
Fanpage na facebook'u - <klik>
Instagram - (paznokcie_mn) <klik>















You Might Also Like

22 komentarze

  1. Kocham semilaca ;P Mają świetne kolorki ;P Ja tam uwielbiam najbardziej neonki :D
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieskie i zielone najpiękniejsze! *.*
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękne paznokcie i każdy lakier wygląda na nich naprawdę cudownie ;* pozdrawiam i zapraszam do siebie :))
    Onlylittleprincess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, jeżelibyś chociaż kawałek obejrzała lub przeczytała zobaczyłabyś, że to nie tylko moja ręka jest na zdjęciach...

      Usuń
  4. Zielone cudo! Chętnie bym takie sobie zrobiła :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zielone cudo! Chętnie bym takie sobie zrobiła :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze bardzo mi się podobają ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stylizowane na paznokciach redlipsticmonster ;)

      Usuń
  7. zielone i bordowe to moje faworyty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pazurki! Wyglądają przepięknie. Również interesuję się robieniem paznokci hybrydowych :D

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne! Już od jakiegoś czasu zaintrygowały mnie hybrydy ! Może wreszcie się skuszę!
    Jestem za postami z malowaniem paznokci krok po kroku!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś się skusić ;*
      Miło, a więc zrobię ;)

      Usuń
  10. śliczne paznokcie :*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakich żeli bądź hybryd używasz ???
    Zakochałam się w tych niebieskich i różowych z cyrkoniami na środkowym palcu :)

    OdpowiedzUsuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)