Naturalne kosmetyki | Felicea

05:54


Witajcie! Od pewnego czasu, zaczęłam współpracować z firmą Felicea, która produkuje kosmetyki typu szminki, błyszczyki, korektory itp., co najważniejsze są to produkty wykonane z naturalnych składników. W dzisiejszym świecie to rzadkość aby dostać coś naturalnego, a właśnie firma Felicea produkuje coś co każda kobieta powinna mieć w swojej kosmetyczce. Pierwszy plus po wejściu na ich stronę, widzimy nie drogie rzeczy. Nie drogie a dobre. Chcę opisać wam dziś szminkę (kolor 26), którą testowałam przez jakiś czas. Opakowanie ze szminką zawierało również ulotkę, z której możemy wyczyta wszystkie potrzebne nam informacje.

 Trwałość szminki jest dobra, utrzymuje się bez jedzenia i picia do 5h. Wiadomo, jak większość szminek ściera się podczas tych czynności. Na ustach wygląda na matową, ale jest kremowa, przez co nie przesusza ust, a żadna z nas nie lubi tego w matowych pomadkach. Moje zadowolenie jest na 100%. Mogę polecić kolor 26 osobom o karnacji zbliżonej do mojej, ponieważ bardziej pasuje do jasnych.

  • Skład: 
    Ricinus Communis Seed Oil Olej z nasion rącznika pospolitego (olej rycynowy)
    Hydrogenated Coco Glycerides Uwodorniona mieszanina monoglicerydów oleju kokosowego
    Squalane Skwalan z oliwy z oliwek
    Cera Alba Wosk pszczeli
    Candelilla Cera Wosk Candelilla
    Copernicia Cerifera Cera Wosk Carnauba
    Butyrospermum Parkii Masło shea
    Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil Olej Jojoba
    Hydrogenated Vegetable Oil Uwodorniony olej roślinny
    Tocopheryl Acetate Witamina E
    Mica Mika
    Grapefruit Peel Oil Grejpfrutowy olejek eteryczny
    C.I. 77891 Biały pigment mineralny (21, 22, 23, 24, 25)
    C.I. 15850 Czerwony pigment (21, 22, 23, 24, 25)
  •  WŁAŚCIWOŚCI SKŁADNIKÓW:
    Olej z nasion rącznika pospolitego, odżywia i wygładza.. Skalwan z oliwy z oliwek, naturalny emolient działa odżywczo i regenerująco. Olej Jojoba zmiękcza i tworzy warstwę lipidową. Zawarte w olejach roślinnych Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe (NNKT) tworzą barierę ochronną i regenerują naskórek, przeciwdziałają utracie wody, hamując w ten sposób procesy starzenia skóry.. Wosk Candelilla pielęgnuje, wygładza i natłuszcza. Wosk pszczeli znany jest ze swych właściwości regeneracyjnych i odżywczych.. Witamina E działa kojąco i regenerująco, hamuje procesy starzenia skóry. Mineralna Mika nadaje delikatny, perłowy połysk. Szminki i zawierają tylko naturalne barwniki: biały, czerwony oraz żółty.

Szminka - Felicea (kolor 26)

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Super post dzięki bo od dawna szukałam czegoś naturalnego,niepodrażniającego skóry (co jest ważne dla alergików)Piękna szminka :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie naturalne odcienie :) Orientujesz się w jakiej drogerii można dostać ten produkt i w jakiej cenie??

    www.degustatorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką szminkę można kupić tylko przez internet za 29zł ;)

      Usuń
  3. to super, ze już się pojawiają naturalne kosmetyki do makijażu! :) skład jest megaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie kolory. Chętnie nabyłabym tę pomadkę.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://www.szeptyduszy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny odcień nude. U mnie tez na blogu bedzie notka o cieniu do oczu i kredce do brwi z tej firmy 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze ich kosmetyków, ale coś czuję że niedługo poznam :-) Niedrogie kolorowe kosmetyki naturalne to rzadkość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, warto kupić ;)
      Dokładnie to rzadkość

      Usuń
  7. Jak obiecałam tak zaglądam tutaj :) blog bardzo mi się podoba więc dołącze do obserwatorów :) Co do pomadki też mam tylko w soczystej czerwieni niedługo będę pisała recenzję też jestem z niej zadowolona :) Pozdrawiam i zapraszam też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)