Próbka szamponu i odżywki | MATRIX

06:04



Cześć! Postanowiłam opisać wam próbki szamponu i odżywki, które dostałam niedawno. Zaskoczona byłam dostając tę przesyłkę, bo nie przypominam sobie abym coś zamawiała, ale w każdym bądź razie miło jest dostać małą niespodziankę, która jest trafna. Od pewnego czasu zaczynam zapuszczać włosy, dbać o nie, nawilżać, a więc to idealny prezent jak dla mnie.
Po użyciu szamponu (który po mimo małej ilości pienił się jak szalony!) czujemy, że włosy są gładziutkie. Dodatkowo, gdy nałożymy odżywkę i odczekamy chwilę, czujemy efekt 3 razy bardziej, który trzymał mi się na włosach do 3 dni, a myję je codziennie. Odżywkę standardowo nakładałam od ucha po końce aby nie przetłuszczać skóry głowy.
Rozmyślam nad kupieniem produktu właśnie z firmy MATRIX. Może polecacie jakiś przetestowany i trafiony produkt?







Produkty - MATRIX

You Might Also Like

2 komentarze

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)