Sezon wiosennych szaleństw | Luźny look

03:17


Cześć! Wiosna za oknem już pełną parą, a więc pora na wiosenne szaleństwa. Ja wybrałam się na rower i postanowiłam zrobić stylizację, która będzie luźnym lookiem idealnym na taki wypad. Leginsy, zwykły t-shirt, luźniejsza bluza z dodatkiem torebki. Większość z was ceni właśnie taki styl. Cudownie! Tak własnie najlepiej się czujemy.
Pokombinowałam troszkę z torebką, która dodaje nam 'to coś' w stylizacji. Każda kobieta uwielbia mieć przy sobie małą, jak i dużą torebkę, z którą czuje się świetnie. Mała, sportowa taka jak na zdjęciach nie przeszkadza nam w jeździe na rowerze, a możemy pomieścić w  niej najpotrzebniejsze rzeczy. Założyłam również adidasy, które wygodnie się nosi, podeszwa z pianki i wykonanie z siatki. Noga odpoczywa w takim obuwiu. Mam nadzieję, że tego typu stylizacja też przypadnie wam do gustu.

















Bluzka - H&M | Leginsy - H&M | Bluza - House | Torebka - Nike | Buty - Adidas ZX Flux 

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Stylizacja idealna na rower czy inne sporty ;)

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja ;*
    http://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana masz swietne te butki
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne buty <3 mam fluxy w róże i uwielbiam, bardzo wygodne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja, zastanawiam się nad kupnem tego modelu addidasa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty kozak! Zdjecia piękne! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w kolorze lakieru! Jest prześliczny. Czarne fluxy sa mega.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa stylizacja. Właśnie ta torebka świetnie rozświetliła cały strój. Właśnie takie ubrania są wygodne i praktyczne, a zarazem ładnie się w nich wygląda.

    http://strongwomeen.blogspot.de/2016/04/zdrada.html - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    super torebka i bardzo ladny kolor pazurkow <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyglądasz. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia i stylizacja! :) :*
    zapraszam, http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna taka luźna stylizacja, świetnie w niej wyglądasz. :)

    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)