TOP 5: Ulubieńcy marca | Cosmetics

12:56

Witam dzisiaj was kosmetycznie! Trochę odmienności na blogu. Zacznijmy od maseczek z firmy DERMAGLIN.

1.Cztery maseczki, trzy do twarzy i jedna do stóp. Mogę je określić jednym słowem...idealne. Po ich użyciu cera jest gładka i widocznie rozjaśniona. Po pierwszym użyciu chce się ich więcej. 


2.Drugim moim ulubieńcem, a nawet dwoma ulubieńcami są produkty z firmy PILOMAX. Te dwa produkty powinna mieć każda włosomaniaczka, której włosy potrzebują nawilżenia i są podatne na przetłuszczanie. Włosy są miękkie, puszyste i gładkie, polecam w 100%.


3.Kolejny produkt jest do rąk z firmy EXCLUSIVE. Ręce, które potrzebują nawilżenia, ale nie lubą uczucia sylikonowej 'rękawiczki', powinny używać właśnie tego kremu. Ładny zapach, fajna konsystencja i szybkie wchłanianie to wszystko czego powinniśmy oczekiwać od dobrego kremu do rąk.


4.Teraz przyszła pora na podkład do twarzy z RIMMEL. Co prawda jest troszkę za ciemny na moją cerę, ale idealnie sprawdza się w połączeniu z innym podkładem, bądź do konturowania.


5.Ostatnim ulubieńcem jest żel pod prysznic z firmy SEYA. Malinowy zapach urzekł mnie od pierwszego otworzenia. Nie jest gęsty ani wodnisty, konsystencja jest taka jaką powinien mieć żel pod prysznic. Pół litrowy płyn za ok.4 zł? Tak, 4zł.


Każdy produkt, który jednym, bądź dwoma zdaniami opisałam polecam jak najbardziej każdemu, kupię z pewnością po raz kolejny każdy z produktów.

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Lubię posty z serii ulubieńcy miesięca. Ciekawy wpis. Powodzenia w dalszym blogowaniu i zapraszam do mnie www.sebawear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ulubieńcy :) Chętnie bym wypróbowała wszystkich kosmetyków oprócz podkładu.

    OdpowiedzUsuń
  3. już sobie wyobrażam jak cudownie pachnie ten żel pod prysznic! ♥
    zapraszam do siebie - xkarr.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. ulalala :D nic z tego nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampon i maskę używałam do jasnych włosów i miałam po nich lekki łupież. Reszty kosmetyków nie znam ale użyłabym masek ❤️ Obserwuje i zapraszam do mnie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczyłaś mnie tym łupieżem ;o
      Dziękuję

      Usuń
  6. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.
    Ps.
    Jeśli zaobserwujesz to powiadom mnie o tym pod najnowszym postem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie zamierzam kupić ten podkład ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo przypomniałaś mi o maseczkach z dermaglin kiedyś tak bardzo je lubiłam, muszę znowu kupic :)!
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś bardzo lubiłam ten podkład z Rimmela :) Dobrze go wspominam, choć z wyborem koloru miałam problem :D
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tego wszystkiego miałam tylko maseczki - sa dość dobre ale nie Tego szukam w maskach ;)

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/news-in-my-wardrobe.html

    OdpowiedzUsuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)