Domowe spa z zieloną glinką | Dermaglin

12:53


Hejka! A dziś znów kosmetycznie. Chcę opisać wam moje odczucia po zastosowaniu maseczki firmy Dermaglin. Większość z was pewnie słyszała o tej maseczce, ale zapewne mniej osób używało. U mnie sprawdza się wspaniale, nie mam zastrzeżeń. Fajnie wygładza skórę, oczyszcza, odświeża, odżywia. Mam cerę mieszaną, a w strefie T świecącą się. Maseczka daje mi odczucie matowości skóry własnie w strefie T, z czego mogę cieszyć się przez jakiś czas. Jest do każdego rodzaju skóry + twarz, szyja, dekolt. Skład ma interesujący, ponieważ jest oparta na zmikronizowanej zielonej glince kambryjskiej. 

"Zawarte w glince mikrogranulki krzemu delikatnie złuszczają martwy naskórek, oczyszczając skórę z nadmiaru sebum, odsłaniając zdrową i gładką skórę. Podczas masażu poprawiają ukrwienie. Maseczka zawiera wyciąg z ogórka lekarskiego, który odświeża i rewitalizuje skórę. Kompleks glinkowo-ogórkowy o właściwościach  nawilżających, doskonale poprawia kondycję skóry, przywracając jej naturalne piękno."

Jestem alergiczką i z tego powodu mało maseczek mi odpowiada. Ale właśnie maseczki z firmy Dermaglin mogę polecić każdemu, nawet osobom z alergią, jeżeli nie jesteście uczuleni na glinkę. Maseczki znajdziecie dla kobiet jak i dla mężczyzn w każdym wieku.    












You Might Also Like

7 komentarze

  1. Kolejny raz widzę ta maseczkę na blogu i chyba też sobie zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie sobie ją zakupię :)
    http://lifeisaconstantgame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam glinkę zieloną
    zapraszam :)
    http://magda-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tych maseczkach i muszę się wreszcie skusić

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej maseczce jeszcze, ale może spróbuję bo lubię stosować glinkę :)
    Zapraszam do siebie na rozdanie: http://makeupwlosypielegnacja.blogspot.nl/2016/05/rozdanie-z-okazji-pierwszego-miesiaca.html :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio widziałam przecenę jej w Rossmannie :) Chętnie zakupię :)

    OdpowiedzUsuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)