Piegi | Cecha charakteru czy zmora dziewczyn?

04:42


Witajcie! Coś bardzo długo mnie tu nie było... Brak czasu na wszystko. Szkoła, dom, lekcje i tak w kółko. Cieszmy się, że został nam ostatni miesiąc szkoły i wymarzony odpoczynek czas zacząć! 
Widzicie po tytule, że chcę napisać coś tematycznego, nic o modzie a bardziej o urodzie. Większość z dziewczyn, kobiet zmaga się z piegami. W tym też jestem ja! Powinnam się cieszyć czy może bardziej smucić? Jeszcze rok temu, a może i nawet pół roku temu chowałam je pod okularami żeby były mało widoczne. Nie decydowałam się na ich ściąganie. Ale dlaczego chowałam to co nadaje mi charakteru? Szczerze mówiąc - nie wiem. Może byłam mało pewna siebie, za mało na pokazywanie siebie bez makijażu, gdzie piegi są widoczne najbardziej. W chwili obecnej zdecydowałam się na noszenie soczewek, które łączą się z pokazywaniem całej twarzy. Zero zakrywania. A więc dziewczyny bądźcie pewne siebie! Nie ukrywajcie swojego charakteru, swojego atutu, jaki nosicie na co dzień na twarzy. Jest wiele osób, które chciałyby mieć takie małe wkurzające kropeczki na twarzy. Spróbujcie odważyć się i zaryzykować. A krytykę innych odbierać jako zazdrość. Zazdrość o coś innego,co oni nie mają a my mamy. Mam nadzieję, że większość z was akceptuje siebie, bądź zaakceptuje w najbliższym czasie. Powodzenia! 








































Zdjęcia wykonała Dorota (Instagram - DOROTAPHOTO)

You Might Also Like

10 komentarze

  1. obserwuje <3
    masz sliczna urode ! taka słoodka jestes i wgl piękna <3
    pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam piegów, tylko niestety przebarwienia po trądzikowe, niedoskonałości. Wolałabym mieć piegi zamiast tego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo piegi podobają ;-) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zdjęcia! :)
    Mi piegi się podobają, nadają twarzy niesamowity wyraz.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz przepięknie, a piegi to jak najbardziej Twoja zaleta! Masz świetnego bloga, obserwuję :)
    Zapraszam do mnie - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. masz przepiękną urodę i to nie piegi rzucają się na pierwszy rzut, tylko oczy :) pozdrawiam http://nataliatarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)