Wygoda i szyk przez Zamojskie uliczki

10:34





Witajcie! Spędzając weekend z Mamą Olenki wyjechałyśmy na wycieczkę, którą Justyna opisała na blogu (klik). Przechodząc Zamojskimi uliczkami nie da się przejść obojętnie, grzechem by było nie podziwiać ich. Klasa, szyk, budowla... nie na darmo Zamość jest nazywany Perłą Renesansu. Postanowiłyśmy więc w jednej z ulic zatrzymać się i zrobić kilka zdjęć na bloga. W stylizacji połączyłam eleganckie białe body z jeansami. Do tego założyłam dłuższy płaszcz, czarne baleriny i czarną torbę. Ze względu na to, że lubię stawiać na wygodę, myślę że taki look nadaję się w 100% na majowy spacer po Zamościu.
A wy co sądzicie, pasuje?













Body - Anna Cosu | Jeansy - Terranova | Płaszcz - Top Secret | Baleriny - Prywatny Butik | Okulary - Oriflame

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Rewelacyjny płaszcz. ;] Uwielbiam taki krój i długość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz- nawet na wycieczce modnie i stylowo :)
    te body baardzo mi się podoba- sama dumnie bym w takim chodzila- a jeszcze jest biale, więc uniwersalne i do wszystkiego :)
    propozycja z jeansami przypadla mi do gustu, bo jest tak nonszalancko i luzacko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się zdjęcie po prawej stronie, jest cudne :)
    obserwuję :)
    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne zdjęcia dokładnie wszystko pokazane podoba mi sie :-)
    obserwuje zapraszam do mnie http://mamazcorkatestuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny outfit :)
    Pozdrawiam
    https://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)