Chłodne letnie dni | Luźny look

06:50


Omijając fakt, że mamy już na dworze lato, zestaw na chłodniejszy dzień w naszej szafie powinien się znaleźć. Mam dla was propozycję zestawu, w którym połączyłam bardzo luźny  t-shirt w grube pasy ze spodniami w dziury, które w ostatnim czasie cieszą się dużą popularnością. Możemy zostawić taki zestaw już bez żadnych dodatków, ja jednak założyłam jeszcze ramoneskę, która dodatkowo chroni przed zimnem 
i dodaje uroku naszej luźnej stylizacji. Założyłam również adidasy, ale możemy również ubrać trampki czy nawet baleriny. Możemy kombinować z obuwiem, dodać troszkę kolorów nie zaszkodzi, ale ja jednak jestem zwolenniczką czerni i w mojej szafie tego koloru obuwia nie braknie.
W kolejnych stylizacjach, pokażę wam jak pobawić się stylizacjami. Będzie więcej ciekawych wpisów, które myślę, że się spodobają.



















T-shirt - Gina | Spodnie - Prywatny butik | Ramoneska - New Yorker | Buty - Adidas ZX Flux 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Świetna stylizacja w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja! ;)
    Zapraszam do mnie: https://bezblednakosmetyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham fluxy <3 planuje ich kolejny zakup ;3 Świetne dżinsy no i kurtka. W ogóle rewelacja mimo tak zwyczajnego połączenia nie jest to nudne ekstra ;3
    Pozdrawiam lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko bardzo ładnie ze sobą dobrane. Myślę o zakupie właśnie takich butów, ale to na jesień :D Świetne są <3!
    Śliczne zdjęcia :) pozdrawiam

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)