Nails #4

09:03

Przyszła pora na kolejny wpis o paznokciach, miał być to post 'krok po kroku', niestety nie udało mi się zrobić zdjęć do tego typu wpisu. Ale mam nadzieję, że już w wakacje uda mi się nakłonić kogoś do sfotografowania tego jak ja robię właśnie paznokcie: hybrydowe, żelowe czy przedłużane na tipsie z żelem.
Zaniedbałam bloga, przyznaje się do tego. Ale mam już w zanadrzu kilka sesji, a więc teraz postów pojawi się więcej. Czekajcie na nowe stylizacje i nowe wpisy. ;*
























You Might Also Like

7 komentarze

  1. Ale świetne inspiracje manicure u Ciebie!Bardzo mi się to podoba:)Zostaję na dłużej, pozdrawiam:****

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre paznokcie są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowne pazurki! Dały mi bardzo dużo inspiracji do zrobienia własnych ♥

    Pozdrawiam
    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)