Sukienka czy spódnica? | Letnie kombinacje w stylizacjach

09:28

Tak jak obiecywałam jest i post o zabawie, kombinacji w stylizacjach. W moim outficie połączyłam spódniczkę, bluzkę bokserkę i na wierzch założyłam luźny dłuższy top. Wszystko połączyło mi się idealnie, stworzyłam więc stylizację, która wygląda jak sukienka i którą można nosić w letnie dni. Dodając do tego torebkę nadajemy naszemu ottd elegancję i klasę. Ale jak to ja lubię pokombinować bardziej i założyłam do tego wszystkiego adidasy, w których chodząc czuję się niesamowicie wygodnie. Z racji tego, że nie każdy czuję się dobrze w spódniczce i adidasach możemy założyć baleriny lub ewentualnie sandały. Wszystko zależy od naszego gustu i tego w czum najlepiej się czujemy. I takim to sposobem nie mając w szafie dopasowanej czarnej sukienki, którą zawsze chcieliśmy mieć, stworzyliśmy coś o czym marzyliśmy.
Jak myślicie tego typu posty sprawdzą się na moim blogu? Pokazać wam jak fajnie zmieniać i barwić się naszymi ubraniami? 









Spódnica - H&M | Bluzka bokserka - Prywatny butik | Dłuższy top - H&M | Torebka - Avon | Buty - Adidas ZX Flux 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Fajna stylizacja :)
    Również mam tą torebkę jest bardzo fajna :)
    pozdrawiam i zapraszam
    perfectly-imperfect93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


  2. Idealne połączenie! Super to wygląda!
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja i mega post ta stylizacja podoba mi się :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)