Top 3 | Ulubieńcy czerwca

12:24

Przyszedł czas na ulubieńców, a dawno już takiego postu nie było, prawda? A więc pora to zmienić, zapraszam do czytania. Może rozwieje wasze wątpliwości co do zakupu, któregoś produktu.



1.Pierwszym ulubieńcem tego miesiąca jest żel pod prysznic i do kąpieli firmy Sanex, który udało mi się kupić -40% w Rossman'ie. Woda wysusza nam skórę, musimy używać balsamów, a moim zdziwieniem było to iż po tym żelu skóra jest miękka i gładka. Same plusy! Dodatkowo świetny, kremowy zapach. Aż chce się brać długie kąpiele. Cena jest przystępna - ok.15zł, jest również w mniejszej wersji za ok.10zł. Polecam! 






2. Drugim moim ulubieńcem jest pielęgnujący spray bez spłukiwania firmy Schwarzkopf (schauma), oczywiście do włosów. Osoby z kręconymi lub falowanymi włosami wiedzą, że czasem nasze włosy nie chcą dać się nam rozczesać bez żadnego bólu. Ale znalazłam na to sposób! Po umyciu włosów, osuszeniu i nałożeniu olejku, spryskuje włosy spray'em i rozczesuje ale już bez żadnego problemu. Kolejny produkt, który ma same plusy! Dodatkowo, tak jak w żelu, który opisałam powyżej ma obłędny zapach, który utrzymuje się na włosach dość długo. Cena ok.12zł, gdzie często w Rossman'ie możemy spotkać promocję na ten produkt. Mamy do wyboru kilka rodzai. Przetestowałam 2 i z każdego jestem zadowolona, polecam!





3.Trzecim ulubieńcem są perfumy firmy Oriflame. Dużo do opisania nie ma, zapach obłędny w ładnej szklanej fiolce. Z zapachami jest różnie, każdy ma inny gust. Ale kto przetestował może przyznać mi rację co do zapachu. Cena do ok.100zł, często w katalogu pojawia się promocja.







You Might Also Like

3 komentarze

  1. Świetny post, pozdrawiam:)
    http://patrycjapiluch96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam sanex ale wysuszał mi skórę, w lecie nawet fajna opcja, gorzej zimą;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może się skuszę na ten Sanex ;)
    Pozdrawiam lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)