Krótki top z wiązaniem | Miejski look

03:38


Pierwszy raz na moim blogu widzicie taką stylizację, w której połączyłam krótki top z modnym jak na tegoroczne lato wiązaniem z ala boyfriendami. Dlaczego ala boyfriendy? Ponieważ są to spodnie zrobione przeze mnie, a więc kupiłam lekko za duże spodnie, zrobiłam dziury i podwinęłam. Zajęło mi to góra 30min, a cieszy oko przez wiele tygodni. Mam już w planach na pokazanie wam jak robię kolejne spodnie ale tym razem w innym stylu. Powróćmy do postu z dziś i dzisiejszej stylizacji. Z racji tego, że mamy jeszcze wakacje to możemy pozwolić sobie na krótki top, jak i również na krótkie spodenki. Jak kto woli. Buty starałam się nałożyć w podobnym kolorze jak top i przełamać 'żarówiasty' róż, okularami w kolorze niebieskim. W takim letnim look'u możemy śmiało ruszyć w miasto!












Top - C&A
Spodnie - DIY
Okulary - H&M
Buty - Prywatny butik

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Jaki masz śliczny kształt ust! :)
    Buciki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega post i super zdjęcia! ♥ Świetne okulary i bluzka !
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :) Mega bluzka! Jesteś z Lublina? Pozdrawiam asiaczajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja, buciki rewelacja ;D.! Idealne połaczenie! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja, wszystko do siebie pasuje :)
    www.weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja!
    absolvedreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje Alaboyfriendy wyglądają rewelacyjnie. Czekam na wpis gdzie pokażesz jak takie zrobić!
    Świetna bluzeczka.
    Obserwuję.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiscie to dla mnie ten róż jest zbyt blacharski

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyglądasz,choć ja wole nosić mniej intensywne kolory 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny outfit ;)

    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie te zdjęcia są cudne :) i w ogóle Ty jestś taka piękna *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super top <3
    i świetne portaski- mega szacun, że udalo Ci się takie zrobić, ja z moimi dwiema lewymi rękami, w życiu nie wyczarowalabym takie cuda :P

    super wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)