Look na plaże, miasto czy spotaknie ze znajomymi? | Gdańsk

10:53



Jeszcze trzeba powrócić do chwil z nad morza, a szczególnie do stylizacji, w których przemierzałam nadmorskie uliczki. Klimat jaki towarzyszył nam do zdjęć był nieziemski, pomijając fakt, że ledwo dałyśmy radę zrobić fotki w natłoku tych wszystkich zwiedzających ludzi. Uliczki starego miasta w Gdańsku są niezwykle klimatyczne i tworzą super tło do zdjęć! Sami możecie ocenić wszystko po zdjęciach, które zobaczycie niżej.
Pierwszą stylizację jaką przygotowałam dla was, to długa sukienka z elementami kwiatów. Połączona z dużym koszem, jaki lubimy zabierać na plażę, jak i również na miasto czy zakupy. Do tego założyłam sandały i przeciwsłoneczne okulary. Myślę, że taki look założyć możemy na miasto (tak jak ja), ale również na plażę, czy nawet spotkanie ze znajomymi. A ty jak sądzisz?

















sukienka - h&m
kosz -lidl
buty - prywatny butik
okulary - h&m

Fot. Justyna

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Sukienka przepiekna. Super zeatawione okulary. A Ty na różowym tle prezentujesz sie cudnie. Must have do mojej szafy ta sukienka😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, ja niestety nie mogę nosić takich sukienek bo jestem za niska :/ slaguu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka wraz z okularami prezentuje się naprawdę bardzo dobrze, a na tle zachodzącego nieba wygląda świetnie! Bardzo wakacyjna stylizacja.
    Pozdrawiam, Denim!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś szczupła więc powinnas pokazywac swoje atuty
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)