Jak dbam o niesforne, kręcone i przetłuszczające się włosy? | Moje porady

13:44

Postanowiłam ruszyć z serią wpisów z poradami. Od razu na wstępie informuję, że nie są to porady fachowe, tak jak robią to profesjonaliści. Ja chcę przekazać wam informacje, które posiadam i z chęcią poczytam porad od was.Wiem, że pewnie robię w tym błędy, ale mam sposób na moje włosy. Przetestowany i sprawdzony. Zacznę może od produktów, które używam. A przede wszystkim chcę wam opisać produkty z Iany, jak one działają na moje włosy. Szamponami jakie używam są szampony właśnie z Isany. Każdy szampon z tej serii przypadł mi do gustu, przez fajne efekty, które otrzymuje. Znajdziemy w tej serii coś dla siebie lub tak jak ja możemy używać codziennie innego, o rożnym działaniu. Przez co włosy się nie przyzwyczają i są zawsze świeże i gładkie. Stosowanie odżywek z tej firmy doda nam podwójnego efektu np. przy utrzymaniu koloru włosów bądź też przy nawilżaniu. Dodatkowo raz na jakiś czas używam maski z jajek (o tym kolejny post). Moje włosy są niesforne, puszą się i dość szybko przetłuszczają, więc nie każdy szampon mi odpowiada. Często muszę zmieniać produkty i jak najmniej używać odżywek. Odżywki są raz na jakiś czas na moich włosach, a zaś olejki stosuję codziennie na same końce, przez co od dłuższego czasu nie mam problemu z rozdwajaniem się ich. Może przejdźmy do tego co robię, żeby moje włosy aż tak się nie kręciły. Podstawową czynnością jest, gdy po umyciu moje włosy same wyschnął zanim położę się spać. Jest to podstawowa, jedyna i najważniejsza rzecz. Nie wiem jak u was ale u mnie się to sprawdza. Włosy wtedy są lekko pofalowane i łatwe do szybkiego podprostowania dla uzyskania lepszego efektu.Każdy szampon, odżywka, maska, olejek z Isany są jak najbardziej delikatne, a przede wszystkim są w dostępnych cenach dla każdego. Nic dodać nic ująć. Każda znajdzie coś dla siebie.





You Might Also Like

2 komentarze

  1. Nigdy nie miałam żadnych produktów do włosów z Isany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam produktów od Isany, ale być moze zacznę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)