Maska z jajek | Mój przepis na zdrowe włosy

12:31

Większość z nas pewnie zna taka domową maskę na włosy. Szybka w wykonaniu i dająca fajne efekty, a przede wszystkim ma naturalny składnik w postaci jajka. Na zniszczone, przesuszone włosy jest idealna.
Do wykonania jej potrzebujemy: jajka (zależy od długości włosów, możne być jedno lub więcej), jakiś olejek do włosów ewentualnie zwykłą oliwę i naszą ulubioną maskę do włosów dla zagęszczenia konsystencji. Opisywać krok po kroku robienia tej maski nie będę, bo zobaczcie to na poniższych zdjęciach. Skupię się może bardziej na opisaniu wam efektów jakie ja mam po jej zastosowaniu.
Mam troszkę przesuszone końce, więc czasami mam problem z ich rozczesaniem. Dodatkowo moje włosy są kręcone i czasami bardzo się puszą. Po zastosowaniu tej maseczki moje włosy pięknie lśnią, są gładkie i uniesione, a dodatkowo wzmocnione od wewnątrz. Stary i bardzo dobry sposób na domową maskę, która regeneruje nam nasze włosy. Wykonywanie jej regularnie da nam 100% efekty. Polecam!







You Might Also Like

1 komentarze

  1. troszkę już masek do włosów wypróbowałam,moja siostra ma problemy właśnie z puszącymi się włosami napewno warto spróbowania :)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)