Autumn Ottd

11:46


Obecna pogoda różni się od pogody, którą mamy za oknem, ale patrząc na kalendarz mamy jeszcze jesień. A więc jeszcze ostatnia stylizacja w kompozycji jesiennej. Tak jak zwykle u mnie na blogu elegancko, wygodnie i modnie. Moja zabawa z łączeniem ubrań przynosi same efekty. Połączyłam sukienkę w typowo jesiennym kolorze z nieco ciemniejszymi botkami. Do tego założyłam modne w tym sezonie futerko, a przede wszystkim baardzo cieplutkie. Kolejnym dodatkiem jest torebka, duża torba, w której pomieszczą się każde nasze drobiazgi ;)






Sukienka - H&M
Ramoneska - New Yorker
Futerko - Prywatny butik
Buty - Targ
Torba - McGregor 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. fajna inspirująca stylizacja :-) obserwuję bloga :-)

    pozdrawiam
    Stylpasja

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja bardzo podobają mi się futerka
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)