Trzy kroki z WAX

10:22

Jednym z wielu sponsorów spotkania 'Z miłości do pasji' była właśnie firma WAX, która obdarowała nas produktami do pielęgnacji włosów.  To mój drugi raz jak testuje ich produkty. Fajną sprawą jest to iż wszystkie produkty są przyjazne dla naszej skóry głowy, a właśnie z doborem odpowiednich produktów mam problem. O czym pisałam we wcześniejszym poście o pielęgnacji włosów. Wspominałam tam, że mało jaki szampon mi odpowiada. A te produkty pasują mi bardzo. Co daje dla firmy wielki plus. Zero problemu z przetłuszczaniem się skóry głowy, czy wysuszaniem. 


Pierwszym podstawowym krokiem w pielęgnacji włosów jest szampon, w tym przypadku szampon hipoalergiczny do włosów ciemnych. Konsystencja szamponu jest świetna, wystarczy mała ilość a umyjemy nawet bardzo gęste włosy. Dodatkowo jest on z pokrzywy co przyczynia się do dłuższej świeżości włosów.


Po zastosowaniu szamponu sięgamy po maskę również do włosów ciemnych. Konsystencja jest idealna, nie za gęsta ani nie lejąca, która spływałaby nam z włosów, co zdarza się w niektórych maskach. Po jej użyciu nasze włosy są gładkie, lśniące i na pewno wzmocnione. 


Na ostatni ogień idzie odżywka bez spłukiwania, która w moim przypadku jest bardzo przydatna do rozczesywania włosów po umyciu. Po zastosowaniu tych dwóch kroków, które opisałam powyżej, włosy są już w dobrym stanie. Gotowe do suszenia i układania. Ale mi brakuje właśnie jeszcze takiego małego produktu, którym jest właśnie ta odżywka. Po jej zastosowaniu rozczesywanie włosów to sama przyjemność, co idzie w parze z dodatkowym nawilżeniem i ochroną przed np. prostowaniem.  
Wszystkie produkty tej firmy w 100% mogę polecić i sięgnę po nie jeszcze nie raz! 


You Might Also Like

0 komentarze

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)