Nawilżanie z Oillan

07:46


Kolejnym sponsorem spotkania 'Z miłości do pasji', które było już bardzo dawno była firma Oillan, podarowała nam produkty do pielęgnacji twarzy. Świetnie się złożyło, że własnie w takim okresie jaki mamy teraz, dostaliśmy własnie taki upominek, który pomoże nam w nawilżaniu naszej skóry.


Płyn micelarny jest do cery suchej, odwodnionej i wrażliwej. Czy to oznacza, że ja mając cerę tłustą bądź mieszaną mam go nie stosować? Otóż nie. Cera mieszana powinna dostawać takie same nawilżenie jak cera sucha, a nawet większe. Być może się mylę, bo przecież nie jestem kosmetyczką, która może wypowiadać się profesjonalnie na takie tematy. Ale przetestowałam różne produkty i mogę z czystym sumieniem trochę napisać na ten temat. Przez małe nawilżanie cery mieszanej, gruczoły łojowe zaczynają wytwarzać coraz więcej sebum, aby samoistnie nawilżyć naszą skórę. A dla nas jest to uciążliwe, bo przecież niechcianie się świecimy. Ten produkt sprawdza się u mnie dobrze. Dajmy naszej skórze odpowiednie nawilżenie!


Kolejnym produktem jest multi-lipidowy krem do twarzy, który ja używam do wieczornego stosowania. Przywraca fizjologiczną równowagę skóry, więc przez całą noc ma czas na działanie, które rano dodatkowo podwajam kolejną dawką innego kremu. Daje nam fajną regenerację i miłą skórę w dotyku. Godny stosowania.


Ostatnim produktem jest tonizujący krem seboregulujący do cery mieszanej. Dla mnie idealnie sprawdza się pod makijaż. Utrzymuje nawilżenie naszej skóry przez cały dzień z dodatkowym działaniem tonizującym, co mała ilość produktów może nam dać. W 100% godny polecenia osobom z cerą mieszaną.
W połączeniu tych trzech produktów otrzymujemy idealne działanie i nawilżenie. Wspomnę jeszcze, że firma Oillan ma również produkty dla dzieci!

You Might Also Like

0 komentarze

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)