Mój własny kąt | Jak urządziłam swój pokój

10:20

We wcześniejszym wydaniu mojego pokoju dominował fiolet. Wszystko było fioletowe, z wyjątkiem mebli. Ciemne meble, ciemne ściany, to wszystko było zbyt przytłaczające. Przy urządzaniu mojego 'nowego' pokoju kierowałam się tym, abym czuła się w nim jak najlepiej. Postawiłam na duużo bieli, szarości i elementów w kolorze fioletu, optymalnie powiększyłam swój mały pokój, w którym teraz mogłabym spędzać wiele godzin. Podręczne półki koło biurka z oświetleniem, umożliwiają pracę przy komputerze. Pozwalają również na trzymanie pod ręką małych drobiazgów, wspomnień. Dodatkowe oświetlenie nad łóżkiem dodaje przyjemnego klimatu w połączeniu z oświetleniem przy biurku. Projekt pokoju nie dobiegł końca. Kilka pomysłów na dodanie kolorów krąży już po głowie, teraz wystarczy przełożyć to na pokój i efekt końcowy gotowy. Postaram się opisać moje pomysły w kolejnym poście o takiej tematyce ;)















You Might Also Like

2 komentarze

  1. Miałam fioletowy motyw w swoim pokoju pół roku temu, przed remontem :) Teraz u mnie króluje minimalizm - białe meble, szare dodatki i miętowe ściany :)

    OdpowiedzUsuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)