Cztery fryzury z wykorzystaniem loków

10:38

Każda z nas rano zastanawia się nad swoją fryzurą do pracy czy do szkoły, a nawet i na całodzienne siedzenie w domu. Większość lubi rozpuszczone włosy, ale to szybko się nam nudzi i z czasem szukamy czegoś innego. Szukamy szybkich i prostych fryzur, które jednocześnie będą wyglądały naturalnie. Ja dziś chcę skupić się na fryzurach z loków, a kto wie może z czasem pokażę coś na prostych włosach. Zapraszam do czytania.




Fryzura Pierwsza - luźno rozpuszczone loki 
Loki, które widzimy na zdjęciach zostały zrobione za pomocą prostownicy. Dzieliłam włosy na kilka pasm, a następnie każde z osobna zakręcałam. Popryskałam lakierem, przeczesałam palcami (możemy użyć również szczotki dla bardzo naturalnego efektu) i gotowe!




Fryzura Druga - kucyk 
Kucyk związałam luźną gumką, aby wszystko było naturalne i wygodne. Wypuściłam kilka pasm włosów przy twarzy, aby były widoczne małe, fajne loczki. Wydaje mi się, że więcej informacji nie muszę pisać o tak prostej fryzurze. 







Fryzura Trzecia - bardzo luźne upięcie 
Kolejną fryzurą jaką wykonałam, jest upięcie wszystkich loków do góry z wypuszczonymi końcami. Wykorzystałam tu malutką spinkę, którą podpięłam włosy. Przed ich spięciem musimy wykonać skręt i unieść do góry, po czym wszystko spinamy no i oczywiście wypuszczamy pasemka loczków koło twarzy.







Fryzura Czwarta - spięcie górnej warstwy włosów 
Na koniec, podobna fryzura do pierwszej, tylko tu spinamy górną część naszych loków. Jeżeli ktoś posiada grzywkę, to jak najbardziej można spiąć właśnie samą grzywkę. Z pozostawionymi pasmami włosów przy twarzy. Spinamy taką samą spinką jak poprzednią fryzurę i gotowe!




Mam nadzieję, że fryzury się podobają ;)

You Might Also Like

0 komentarze

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)