Moja kolekcja perfum

07:40

Niekiedy dużo pań uwielbia jeden zapach, używa go bardzo długo. A ja? Ja nie potrafię przyzwyczaic się do jednego zapachu, a więc w mojej kolekcji znajdziemy spory zapas perfum. Lubię zapachy słodkie ale też lubię bardziej mocne, odważne i dobrze wyczuwalne, które utrzymują się bardzo długo. Nie kupuje perfum znanych firm, drogich i słabo dostępnych na polskim rynku.  Lubię kupować je np. w firmie Avon czy Oriflame. Na pewno znajdzie się tu osoba, która będzie twierdziła, że takie zapachy są nic nie warte. Ja się z tym nie zgodzę. Wiadomo ich zapach nie będzie utrzymywał się jak zapach np. Lady Milion, Coco Chanel, ale jeżeli zapachy szybko się nudzą to po co wydawać miliony bardzo często? Lepiej wybierać inne rozwiązanie, którym będzie zakup w starodawnych, katalogowych firmach.






You Might Also Like

2 komentarze

  1. U mnie stoi niewiele flakonów, bo zaledwie cztery. W mój zapachowy gust trafia tylko kilka perfum: Angel, Red Jeans, Lady Million i Perceive z Avonu :) Trzymam się tych zapachów od lat, rzadko sięgam po nowe. Najświeższym zapachem w mojej kolekcji jest właśnie Lady Million, z nowszych spodobały mi się również Si Armaniego, ale jeszcze w nie nie zainwestowałam :)

    OdpowiedzUsuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)