Pielęgnacja włosów po keratynowym prostowaniu

09:57


Po keratynowym prostowaniu włosów zaczęłam stosować się do 3 kroków, które sama opracowałam po wielokrotnych próbach nawilżania wlosów różnymi produktami.
Pierwszy krok - maska
Drugi krok - odżywka bez spłukiwania
Trzeci krok - olejek.
Moje włosy potrzebowały dużego nawilżenia, może nie przez działanie keratyny lecz przez kilkakrotne rozjaśnianie końcówek. Stosowanie maski raz lub dwa razy w tygodniu przyniosło świetne efekty w połączeniu z kolejnymi dwoma krokami. Odżywka bez spłukiwania pozwala nam rozczesać włosy bez najmniejszych problemów, a olejek nawilża i chroni je przez suszeniem (niestety po każdym umyciu susze włosy). Te produkty świetnie nawilżają a w dodatku nie obciążają nam włosów, a więc nasze włosy są puszyste i lśniące. Maska z dodatkiem keratyny dodatkowo wzmacnia działanie po naszym zabiegu keratynowego prostowania.
Takie nawilżanie jest dobre dla osób po zabiegu keratynowego prostowania ale też dla osób, które lubią dbać o swoje włosy ;)






Olejek termoochrona z Marion - ok.6zł 
Odżywka bez spłukiwania Pilomax  
Maska Kallos - ok.14zł


You Might Also Like

10 komentarze

  1. Polecam olejek z Alterry do włosów suchych i zniszczonych albo olejek avokado!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam keratynowych produktów, ale mam ochotę przetestować ;)
    Zapraszam do mnie: http://arancia96.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)